BARNSJUKHUSET MARTINA

Barnsjukhuset Martina har övertagit Prima BUMM Bromma, nu Martina BUMM Bromma

Barnsjukhuset Martina expanderar med en ny barn- och ungdomsmedicinsk mottagning (BUMM) vid Brommaplan!

Från och med den 2 oktober 2023 har Barnsjukhuset Martina övertagit Prima BUMM Bromma, och gjort ett namnbyte till Martina BUMM Bromma. Barnsjukhuset Martina finns på flera platser i Stockholm och vi utvidgar nu vårt nätverk med den senaste tillskottet i Bromma.

Samma erfarna vårdteam, som tidigare bemannade mottagningen, kommer att fortsätta att erbjuda den högkvalitativa vården, i samma lokaler vid Brommaplan.

Vi är glada över att välkomna Martina BUMM Bromma till vårt växande nätverk. Vi strävar efter att erbjuda högkvalitativ barnsjukvård med ökad tillgänglighet, och denna senaste expansion markerar vårt fortsatta engagemang för barns hälsa.